//F△FF△ϟ
I love this girl♥
Sunday 11 March 2012 | 03:58 | 0 comments


okayy. asslamulaikum :) post aku kali tok pasal kwn bait aku. namanya, Najah Wahidah. 
yeahh. sama sekolah dolok jak lah. tapi kinek xsama gik. nya Smk Baru, aku Smk Bintulu.
mekorang rapat time drjah 6. nang rpat alualu. kakya, xslah aku, sekali jak mekorg kaie :')
aku dh xingat kaie pasal apa heeeee aku dah lupak okay .
dolok, time darjah 6, mekorg , Najah , Dayang , Norazah , Naztasha , Syahlina , Ain ngan aku pagipagi pas dtg skolah salu lepak rah padang. aku agik ingat :'(
tempat nok mekorg salu lepak tempat org men lontar pluru siaa.
pasya, mekorg suka gosipgosip okay ya biasa :')
then, aku n Najah salu luahkan pasaan masingmasing :)
mekduak Najah suka berahsia okay hee. 
aku rindu gilakgilak time ya bah :(
kinek Norazah sorang jak ngan aku. hmmm.
taun tok bruk sekali ku jumpa Najah. ada hari kita jumpa agik okay? ;* imysm!
pasya, time lastday sekolah, mok ambik result upsr. sebelum ambik result ya dh mekorg semua berkumpol dipadang kecuali Norazah,Ain and Syahlina :'( kakya berpelok, menangis. hmm.
anak cikgu Rozita pun ada time ya yahh aku dh lupak nama miak ya eh ;/
nya pun ada, nangis juak nya time ya. nya drjah 5 and rpat an mekorg :')

okay tok gambar mekorg time maulidurrasul . Syahlina xda time ya aku xtauk pahal. 
Ain xda sbb balit semenanjung :'(
aku rindu time tok. aaaa . aku xda lam gambar ya okay :) sbb aku tngah ambik gmbr tok.



okay tok time mekorg najah jumpa kt umah nenek aku :') sbb umah najah dkat an umah nenek aku.
okay. sampe ctok jak.
byee. Imissyou,Najah ;*
Lotsa love, Farhana



Older Post | Newer Post
Lℨ' F△RH△N△


Hola! Welcome To Dream Of Night. Don't be RUDE here. No Copying & Ripping any content on this blog. Enjoy Ur Trip Here!


Credits

-Template By : Nurin Asyada
-Thanks to : X X X