//F△FF△ϟ
Bye March ;)
Friday 6 April 2012 | 06:43 | 0 comments

Assalamualaikum semua ;) yeahh. baru sekarang ada masa nak update blog. kali ni Semenanjung okayy? Ya. kalau paham bisa la ;) 
entry kali ni aku nak cerita pasal 2nd April. March dh habis kan? jadi aku nak cakap "Bye March" . 
1st April hari ahad kan? nasib tak sekolah. kalau tak, kecoh orang nak buat APRILFOOL ni. and yes, bagi Islam tu HARAM ;) kalau korang nak tau, korang search la dekat Encik Google tu okay? hee ;*
2nd April tu, sekolah kan? aku datang, terserempak dengan Christabelle.
aku tengok dia bawa camera O.O
aku malas la nak tegur. pastu kteorg pergi cantin sementara tngu sesi pagi balik ;)
dia kluarkan camera tu, aku tnya " knapa kamu bwa camera? kna rmpas nanti bah."
then Christabelle mnjwb "APRIL FOOL!! " -.- rupanya corection tape. hey hey.
betapa bodoh nya aku. kenapa la aku tak check dulu. -.- 
sesiapa yang kena April Fool tu, padan la muka kita -____-
bye :*


Older Post | Newer Post
Lℨ' F△RH△N△


Hola! Welcome To Dream Of Night. Don't be RUDE here. No Copying & Ripping any content on this blog. Enjoy Ur Trip Here!


Credits

-Template By : Nurin Asyada
-Thanks to : X X X