//F△FF△ϟ
goodbye.
Friday 6 April 2012 | 09:14 | 0 comments

assalamualaikum and selamat pagi yaw ! :) hmm. kali ni aku nak bgitau yang aku dah pun break-up dngan Afiff :'(
sangat sedih apabila dia minta clashh! tp apakan daya, itu kehendaknya. aku mesti ikut jugak.
yeah, life must go on babe :)
dah 3 kali berturut-turut aku return balik dngan dia. tp kali ni, aku takkan return dngan dia kayy!
now, aku couple with my own bestfriends since year 6 lagi kiteorg dh bestfriends ;)
waktu last year drjah 6, dia ada mintak kapel tp aku reject ;) 
urmm, entah kenapa. tapi skarang aku kapel ngan dia :D 
dia ckp yang dulu aku jual mahal. hehe. 
yalaa~ takkan la jual murah kan? xD k
aku dah remove Afiff dr fb aku. number dia pun aku delete. 
hmmm. aku benci dia :') mainkan perasaan org~ 
K. I HATE YOU </3  


Older Post | Newer Post
Lℨ' F△RH△N△


Hola! Welcome To Dream Of Night. Don't be RUDE here. No Copying & Ripping any content on this blog. Enjoy Ur Trip Here!


Credits

-Template By : Nurin Asyada
-Thanks to : X X X